Градиме инклузивно училиште и инклузивно општество
Времето поминато во сензорна соба на учениците им помага да ја подобрат својата тактилна, вестубуларна проприоцептивна, визуелна, аудитивна обработка, која следи со правилно градење на телесната шема, односна свесноста за сопственото тело, градење на соодветно моторичко и идеомоторно планирање, зрелосна реакција, зајакнување на посдуралниот механизам, билатеризација, визиоспацијалната, секвенционална способност, како и нивната фина, груба моторика,когнитивен и социо-емоционален развој. Со таа цел како дел од Проектот Биди ИН, биди ИНклузивен, биди ИНклудиран кој е финансиран од Европската Унија во нашето училиште создадовме соодветен простор, "Сензорна соба за ученици со посебни образовни способности, стимулативен простор, место за третман, релаксација, регулација, индивидуален пристап, учење и игра.